Vi kör igen

Det räckte tydligen inte med den långdragna febern och förkylningen vid julledigheten utan vi ska tydligen kör en vända till... 
Japp jag är förkyld och febrig igen... så jädrans tråkigt.

Mitt immunförsvar är väl inte det bästa nu, först som sagt var jag sjuk vid jul och sen kom allergi chocken förra söndagen (en vecka sedan imorgon) som tömde hela mitt system eftersom jag spydde upp allt jag hade. 

Immunförsvaret har ju inte fått vila och såhär mycket sjuk som jag har varit nu det senaste har jag nog inte varit under hela förra året... Fast om jag betar av allt nu så kanske jag slipper vara sjuk resten av året :) 
Man kan ju drömma i alla fall.

Provade alvedon Novum för första gången förra vändan jag var sjuk. Vet inte om det är någon typ av placebo effekt men jag kände faktiskt att man blev "piggare"/att alvedonen värkte snabbare än den vanliga alvedonen. Så den lär vi nog fortsätta med här hemma.

(null)

Kommentera här: