I sammarbete med Ellen har jag fått hem produkter..

Och jag är så nöjd med detta sammarbetet som jag fick.
 
Intimvård är väl kanske inget som jag i alla fall, har fått höra så mycket om och egentligen inget som man har byrtt sig om heller. Det enda man har fått lära sig är att inte tvätta med tvål och vatten där nere eftersom det kan irritera och torka ut.
Därför är jag så glad som sagt att jag fick sammarbeta med Ellen som har tagit fram nya intimprodukter som går under märket LN.
 
 
 Detta är vad jag har fått hem;
 
After shave & Wax gel
Detta är en lugnande, mjukgörande och skonsam gel som man applicerar efter rakning eller vakning av intimområdet för att vårda men också motverka röda prickar och irritation som kan uppstå. 
Denna fungerade alldeles utmärkt och jag är så nöjd.
 
Intimate cleansing foam
Som det låter på namnet så är detta erättaren till just tvål och vatten som man absolut inte ska använda. Det är ett skum som man tvättar sig med dagligen istället och det motverkar dålig lukt, klåda och torrhet som annars kan uppstå. Eftersom det används mer och mer tighta byxor i samhället så täpper  det till oftare vilket just kan orsaka dålig lukt och i värsta fall svamp om man inte är noga med hygienen.
Den är smidig att använda och man känner sig genast fräshare. Inte nog med det så kan man även använda den som raklödder. Två flugor i en smäll - kan inte bli bättre.
 
Intimate deo
Man kanske inte tänker på det så ofta men man svettas ju faktiskt inte bara i armhålorna eller liknande utan även vid intimområden också. Detta gör ju att det så klart kan lukta också. Så inte nog med att jag använder foamen dagligen utan också denna deo som man enkelt sprayar på vid ljumskarna och så klart intimområdet. Det bidrar till normal PH-balans eftersom den innehåller mjölksyrebakterier.
 
Allt som allt är jag supernöjd verkligen och det känns så mycket bättre redan!
 
Länk till produkterna hittar ni här: https://clickmetertracking.com/intimtmedLN
#LNintimatecare#Ellen

Kommentera här: