Vi har flyttat

I onsdags, den 29:e augusti gick flyttlasset! Vi har alltså flyttat till hus som vi har köpt! :) Så här ska vi förhoppningsvis bo livet ut om inget händer! Tyvärr har jag bara hunnit fota nedre plan (första våningen) för sen har det gått i ett konstant! Detta är foton som jag tog innan vi började flytta in massa saker så jag ska försöka fota nu när vi har inrett lite i alla fall :)
Det är så stort med så många saker och detaljer som jag bara måste visa men som sagt, det kommer. Är ledig även månag och tisdag näsa vecka. Så när J åker till jobbet tänkte jag knäppa av lite bilder :)
Alla bilder som har möbler är alltså sånt som vi har fått av de förra ägarna.
 
Entré/Hall
(null)
 
Entré mot kök
(null)
 
Köket
(null)
 
Köket med utsikt mot entrén
(null)
 
Ut från köket kommer vi till en till hall eller vad man nu vill kalla det
(null)
 
Badrum
(null)
 
(null)
 
Hallen mot vardagsrummet/middagsrummet
(null)
 
Vardagsrum/middagsrum med utsikt mot den inglasade altanen
(null)
 
Vardagsrum/middagsrum med liten inblick till sovrummet
(null)
 
Vardagsrum/middagsrum med avsett plats för det elektriska så som WiFi osv.
(null)
 
Sovrummet
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Sovrummet med utsikt mot altan
(null)
 
Sovrummets altan med utsikt mot garaget och konferensrummet
(null)
 
(null)
 
Inglasade altanen med utsikt mot badtunnan
(null)
 
Inglasade altanen
(null)
 

Kommentera här: