Olustig morgon!

Ja jag vaknade vid 7 och gick och la mig i soffan. Ca 1 timme senare började hjärtat slå och pulsen steg något in i norden! Först trodde jag ju självklart att det var min underbara granne under mig som tog ner en bärande vägg eller liknande!
Men ganska fort efteråt så skickade min mamma och skrev jordbävning. Det var riktigt läskigt faktiskt och något som jag aldrig tidigare har varit med om. Nej, detta var ingen rolig morgon faktiskt. 

Igår gjorde jag inte mycket alls eftersom jag har haft en liten dipp denna veckan och varit väldigt trött osv. 

Nu längtar jag tills J kommer hem, vet inte när än, men det ska bli skönt att bara vara i hans lugna famn och få känna just lugn och ro i kropp och knopp samt se fotbollen, SVERIGE - TYSKLAND ikväll ❤️

(null)



Kommentera här: