Lyckligt lottad!

Under dessa 1,5 dygnet kan man väl säga, så har jag känt en sådan enorm lycka och stolthet! 
Jag har fått världens bästa vård, både på vårdcentralen men inte minst eftervården här hemma av min älskade J!  
Han har verkligen gjort ALLT! Fick middagen serverad på kvällen bestående av schnitzel och pommes! ❤️

Igår så hade jag fortsatt ont men inte riktigt lika illa som när bedövningen släppte i tisdags. Jag fick frukost serverad och behövde inte ens smöra mitt bröd själv. 

Efter det så somnade jag till en stund på soffan runt 11/12 kanske och vaknade vid 13. Då fick jag en kall festis som han redan hade ställt på kylning imorse för han visste att jag skulle somna till och då tyckte han att jag behövde få i mig den ❤️ 

Sedan var lunchen fixad och klar strax efter det så där behövde jag inte göra något heller. Men inte nog med det! Han ställer sig och bakar muffinsar efter det. Det trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att han skulle göra någon gång ❤️

Han har verkligen visat upp sina absolut bästaste sidor under dessa dagarna och man hittar alltid något nytt att förundra sig över. 

Idag är jag hemma från jobbet och bara vilar (precis som igår) för att kunna gå och jobba lite imorgon. Jobbet jag har så rör vi oss en del och sitter inte bara still framför skrivaren och eftersom det gjorde lite ont igår så kände jag att jag behövde en extra dag med bara vila och återhämtning ❤️

(null)

(null)

(null)

 

Kommentera här: