Första natten

Jag kunde tillslut somna igår och natten har väl gått helt okej faktiskt. 
Vaknade första gången runt ett men inte av att det gjorde ont utan att jag behövde gå på toa men vid 4 var det något heeeelt annat! 
Då kände jag att det började sticka till igen men det var inte lika illa som igår kväll. Jag gick upp på toa igen och sen när jag skulle ut genom dörren så "fastnar" armen och skjuter till mot stygnen och gud i helvetet vad ont det gjorde och vad ont jag hade efteråt. 

Trodde att jag skulle klara mig utan alvedonen men inte då... var nog den värsta smärtan jag varit med om på bra länge. Sen är det väldigt jobbigt att inte kunna vända på sig och sova på sidan som jag älskar, så jag har fått sova på rygg hela natten... 

Men förutom fadäsen vid fyra så har allt som sagt, gått över förväntan! 
Jag har inte bestämt mig än om vi ska dra ner mot stan sen eftersom det är nationaldagsfirande. Vi får se hur ont jag har annars blir det en dag på insidan och bara vila så att jag förhoppningsvis kan jobba imorgon.

(null)

Kommentera här: