1 år utan dig

Tänk att det redan har gått ett år sedan du togs ifrån oss! Så oerhört älskad av så många! 
Idag går tankarna lite extra till dig även om det inte går många dagar utan att du finns med! Det är en del gånger som en av de värsta dagarna i mitt liv återspeglas (även om jag fick reda på nyheten den 14/6 eftersom du somnade in på natten till den 14:e) och som jag tänker på! Du ska bara veta hur oerhört mycket jag saknar dig. Även om jag inte riktigt visste det då när du levde, så var du oerhört viktig för mig och vi kom varandra väldigt nära på kort tid! 

Jag minns sista träffen jag hade med dig, tyvärr var den alldeles för snabb... 

Som vi alltid gjorde, och som jag även gjorde när du hade gått bort, kommer jag hylla dig/oss genom att titta på ett avsnitt av Hawaii five-0! Det var alltid du och jag som var uppe och tittade. Jag, mot min vilja, eftersom jag var så oerhört trött (de gick ju oftast vid 23-00 på kvällen/natten) men det var bara att hänga med ❤️ 
Jag älskar dig och saknar dig massvis ❤️
ALLTID saknad, ALDRIG glömd!




Kommentera här: