Förväntningar 2018

I år blir det förhoppningsvis året som jag och J kan åka utomlands ENSAMMA för första gången! Hur skönt hade inte det varit? Skulle vilja prova 2 veckor och se hur det känns om hemlängtan blir större eller inte eftersom jag på tidigare semestrar har varit borta 1 vecka. Men vi får se, blir inte förrän efter sommaren i alla fall eftersom J ska jobba denna sommaren också. Jag har ju kvar semesterdagar från förra året och då är tanken att jag inför sommaren enbart tar en vecka eller två för att senare sen kunna ha första semestern med J!

Sen hoppas jag också på att vi kan spara en hel del/betala av lånet som vi har på lägenheten. Drömmen är självklart hus men J vill bo kvar i lägenheten lite till så vi får se när det blir av. Lägenheten är bra men jag har, större delat av livet, bott i hus så självklart vill jag göra det igen.

Sen är det ju självklart att alla runt omkring oss får ha en bra hälsa och inte försvinna ur våra liv. Räckte med förra året tycker jag men det är ju tyvärr inget man kan styra över :(

Hoppas också på att jag kan ta upp träningen igen. Ska försöka besöka badet/gymmet en gång i veckan till att börja med och se om det går bra och sen öka successivt. Känner väl att det borde vara 3:e gången gillt nu :) 

Så för att sammanfatta;
- Första semestern med J
- Spara pengar/betala av lånet
- Alla får vara friska 
- Kunna börja träna

Det är väl som sagt förhoppningar på 2018 och sen får vi se vad som händer och vad jag kan bocka av när detta året är slut :)

Kommentera här: