Grattis till mig

Det är inte alla som firar. Eller ja firar är väl inte korrekt ord kanske men idag är det alltså min dopdag! Idag för 21 år sedan döptes lilla jag :) 

Vill verkligen att eventuellt framtida barn döps i Skara Domkyrka också med tanke på dess historia men det är många år tills dess och det tar vi då :) 

Äntligen helg snart och jag ska vara ensam i helgen eftersom J åker iväg på lördagen och kommer inte hem förrän söndagen. Har tänkt gymmet imorgon direkt efter jobbet eftersom jag slutar tidigt och sen får vi se vad kvällen bär av :) 

Börjat bli lite skeptisk till påfyllnaden av tanden som gjordes i tisdags. Nu när man har fått avstånd till det så känns det som om det är något iväg lite högre upp på tanden. Men vi får se - blir det inte bättre så får jag väl ringa eller bara stå ut tills jag ska dit igen ❤️


Kommentera här: