Vilken höst/vinter

Wow vilken höst/vinter det har varit för mig i år. Det har varit en ren bergodahlbana med känslor. Det har varit väldigt djupa dalar för mig. Först ut var så klart Hugo och sen har jag haft det väldigt jobbigt utöver det också som jag inte kommer gå in på. MEN efter regn kommer solsken och nu hoppas jag att det håller i sig. 

Vad har då hänt som är så bra? 
Jo, jag har ÄNTLIGEN fått skriva papper för tillsvidareanställning där jag är nu. Detta innebär alltså inget mer kundtjänst för min del och det känns så in i vassens bra! 
 
Kundtjänst hade sin charm i kollegorna och delvis jobbet också men tiderna var inte så roliga samt att jag inte hade 100% tillsvidareanställning där utan enbart 70%.
Jag har lärt mig så mycket men det ska bli så skönt att äntligen kunna släppa den tanken att inte behöva gå tillbaka ❤️

Älskar det jobbet jag har nu och lyxen som vår arbetsgivare ger oss, att ha frihet under ansvar! 

Hoppas som sagt att det blir ett fortsatt bra slut på detta året och även ett stort grattis till min kämpe, farmor som fyller 70 år idag!!! Du och farfar är grymma ❤️

(null)

Kommentarer:

1 Rita Svensson:

Älskade Amanda du är det bästa som hänt mig. Den känslan som jag kände när pappa Mikael ringde från BB och berättade att du hade fötts. Den känslan käns fortfarande. Kramar

Kommentera här: