Fy vilken natt!

Det finns nästan bara en sjukdom som är värre än matförgiftning och det är nog maginfluensa. Eller dem kanske ligger lika? 
I vilket fall så kan jag nästan konstatera att jag åkte på matförgiftning... Jag tömde verkligen allt innehåll igår och inget fick jag behålla heller. Helt slut men somna kunde jag inte göra tyvärr. Illamående som varade konstant och en mycket orolig mage... Efter att ha blivit runtkörd på från ca 12-16 så fick jag vila i J;s systers ny hus och skulle invänta kalaset som var för J vid 18. 
Fast vid 17 gav jag upp, jag orkade inte vara kvar så jag åkte ÄNTLIGEN hem! 

Sen för att summera natten så har den varit ett rent och skärt helvete. Vaknat varannan timme och mått så dåligt... Avskyr verkligen sånt här alltså. Men tur att det kom nu och inte om 2 veckor när vi själva ska flytta ❤️

Ska se om jag kanske kan somna lite till nu - högst tveksam men jag försöker

(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Stackare! Det låter helt fruktansvärt!! Vilken restaurang åt ni på? Vill inte riskera att gå dit :O

Svar: Hej, det var på Pinchos i Lidköping. Dock är det ju inte säkert att det är så varje gång men just i fredags så var det mindre bra...
Amanda

Kommentera här: