Veckorna går

Tiden den tickar och tickar och fort går det också! Har tänkt många gånger denna veckan att jag ska göra ett inlägg men sen har det alltid blivit; om vad? 
Blev väldigt dålig i måndags - antagligen av skinkan som jag åt till frukost på jobbet. Det gjorde att jag var hemma halva måndagen och hela tisdagen. Fick akut illamående och väldigt ont i magen. Spydde aldrig eller liknande så jag vet inte vad det var. 

Sen har det bara tickat på som sagt :) 
Onsdagen var jag väldigt trött eftersom det ändå tar på krafterna att komma tillbaka men jag fixade det.

Och igår hände något som jag ALDRIG har gjort förut! Jag hade bokat in oljemassage. Då trodde ju jag att det var för ryggen men jag börjar inse rätt tidigt att det inte bara är ryggen utan HELKROPPSMASSAGE! Vaderna var ju helt klart det som var värst och det känner jag nu idag att vänster vad har fått sig en omgång men det var helt klart värt det för det var UNDERBART!

Eftersom jag inte har en annan bättre bild så får det bli en på biskvierna som jag gjorde förra veckan.
(null)

Kommentera här: