Nya tider!

Wow en helt ny värld har öppnat sig! Vad mycket man hinner när man börjar tidigt och slutar tidigt :) idag var första dagen på mitt nya jobb. Eller ja, nytt jobb är det inte utan ny avdelning. Vilket innebär att jag är kvar på Jula men som sagt, på en annan avdelning :) 

Där är det mer "fritt" så man får gå och komma som man vill ❤️
Har hunnit med (slutade 16) att göra:
- Två olika matlådor (alltså mat till imorgon och övermorgon)
- kört två tvättmaskiner ( en snabb och en normaltid) 
- kört diskmaskinen
- bäddat rent med nya lakan i sängen

Detta hade jag ALDRIG hunnit med om jag hade slutat 17/18.  
Hoppas jag får fortsätta med detta :)❤️

Var skönt att få gjort allt detta också eftersom att jag kommer vara själv hemma nu eftersom J jobbar kväll. Så typiskt nu när jag har fått samma tider som han och då går han på kväll i 2 veckor (16-00). 
Som TUR är så gäller det som sagt "BARA" två veckor och inte mer. Nedräkningen har börjat så nu återstår 7/8 dagar (han är ledig fredagar)

Kommentera här: