Hawaii

Igårkvll såg du och jag ett sista avsnitt tillsammans av Hawaii five-0. Det var jobbigt psykiskt att ta sig igenom men jag ville ha den stunden med dig även om du inte finns längre ❤️

Var alltid du och jag som var uppe längst för att se det. Jag hade oftast redan sett avsnitten i förväg hemma men jag tittade ändå. Var lika trött varje gång men jag stannade uppe till runt 00 när det var slut varje kväll/natt för att hålla dig sällskap ❤️
Det är en tuff tid. Igår sov jag nästan hela dagen för jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt. Det kändes lite lättare igår på dagen men när vi sedan skulle lägga oss så kom tårarna på nytt igen.

En riktig prövning som är tuff men på något sätt så ska vi fixa det också. 
Mitt och Js förhållande ska klara detta. Den största prövningen var när han var i Australien men denna prövningen som är nu slår högst! Utan tvekan ❤️
Himlen har fått en ny ängel alldeles för tidigt ❤️

Kommentera här: