Spontan

Äntligen är det helg! Var riktigt trött imorse och det märks att folk har semester och att jag precis har kommit tillbaka ifrån min - är massvis att göra! Men tiden går som sagt bra mycket fortfarande. 

När jag slutade idag tog jag en spontanare till frisören. Får alltid elevklippningar men det gör inte mig så mycket - bara det slitna åker av :) sedan är det samma visa varje gång... "du har så tjockt hår" "wow - vad långt hår du har" 
När jag väl berättar att jag nästan har haft rakat (inte helt men det var riktigt riktigt kort) så kan de inte tro det men det har jag faktiskt haft.
För första gången så tog frisören sig faktiskt tid och lockade håret - bad inte om det men man ser att alla andra i sin krets får det - då blir man lite avis. Dock håller det aldrig egentligen men det känns "proffsigare" när frisörer gör det än jag själv. Ska tydligen sova med flätor också så jag inte sliter på håret - fick en hel del tips faktiskt så h*n var riktigt bra! 

Men nu tar jag en välförtjänt helg!

Kommentera här: