Shopping

Trodde aldrig inredning och dylikt skulle vara något för mig men visst har jag fastnat lite i det träsket ändå :)
Idag efter att jag hade lämnat av bröderna bus, så åkte jag till Filsbäck för att spendera kvalitetstid med farmor och farfar. Tog med dem ut till Lidköpings centrum och besökte Cervera.
När jag tog studenten så fick jag presentkort där som jag inte har utnyttjat. Har inte riktigt haft plats för mer porslin och dylikt men nu fick jag passa på när det är flytt på ingång :)
Det smartaste köpet var helt klart "serveringsfatet" som bestod av hjärtan som du kan snurra runt. Perfekt när man äter tacos så slipper man sträcka sig över allt och alla! Då är det bara att snurra dit det man vill ha :)
Sedan blev det en karaff och knivslip :) Köpte även en skål men eftersom den blev så bra förpackad så tar jag inte upp den. Det är en djupare skål från swedish grace som jag samlar på.
Gjorde inte slut med presentkortet ändå så har lite tillgodo :)
 
Bilderna blev inte värdsroliga men är såååå trött eftersom morgonen var rätt krävande :) Får väl fota bättre när det väl ska användas :) 
 

Kommentera här: