2 år sedan

Idag är det två år sedan som en av den värre dagen i mitt liv inträffade. 

Jag saknar dig så himla mycket men dessa två år har även gått fort. Jag har fortfarande inte hälsat på dig för på något sätt är såret djupt och som alla säger, man sörjer på olika sätt och det går olika "fort" för varje enskild människa ❤️ Det blir nog fortfarande inget besök idag men jag hoppas jag kan ta mig mod och besöka dig snart ❤️

Du hade varit så stolt över mig och J ❤️ speciellt över J och vart han har kommit i livet. Vi hann aldrig visa vår andra lägenhet för dig för det var då du insjuknade hastigt samt lämnade oss för tidigt. Vi skulle självklart velat visa dig vårt hus, du kanske till och med hade kunnat bo på loftet/konferensen? Jag tror du hade älskat det. Gått och muklat i trädgården och bara njutit, precis så som vi gör av dem oerhört fina utsikterna.

Du har missat så mycket och även om jag inte tänker på dig varje dag så blir det i alla fall en gång i veckan/månaden ❤️ 

Du är så saknad och du fattas oss! ❤️

Kommentera här: