Fundering

Jag tror att jag kan ha kommit på en sak. Nu när jag har varit, två gånger, hos bettfysiologen så har det öppnat upp sig lite. Jag tror faktiskt inte att när jag väl har tränat, att det beror till 100% av mina hjärnskakningar. Inte visste jag att käkarna kunde utlösa sån huvudvärk men det är just för att jag har tagit i när jag har gymmat och bitit ihop med tänderna för att just få till den extra kraften. 

Vet inte hur länge jag har tränat nu, sen jag gjorde ett nytt försök att komma igång, men jag tycker att det har gått över förväntan och det är mycket för att jag inte biter ihop med käken och tänderna! Visst, hjärnskakningarna kan spela en liten roll men inte alls så mycket som jag först trodde. Rätt galet ändå men jag är så glad att jag har fått chansen att träffa bettfysiologen för de har verkligen hjälpt mig enormt mycket! 
Tänk vad bra tänderna och käken är men oj vad problem de kan medföra om man inte tänker på det :) 



Kommentera här: