Tiden går undan

Tiden går ruggigt fort och man får lite dåligt samvete för att man inte uppdaterar hur läget är och så vidare... Men det händer saker hela tiden känns det som eftersom det går undan så in i norden.

Huvudpunkterna som har hänt sedan senaste är väl en del. Det har varit kalas för lillebror och i Tisdags var vi på Pinchos (Jag och J) med mormor och morfar. Har även börjat jobba klockan 6 istället för 7 och det är hur underbart som helst! Man har ju hela eftermiddagen på sig att göra saker på, även om man är rätt trött när man kommer hem!

Sedan igår var väl den största händelsen av dem alla nämligen urnsättning. Det är fortfarande väldigt svårt för mig att ta in att det verkligen har hänt. Känns mer som om han är borta på någon semester men att han snart kommer hem igen. Saknar haså in i nordens mycket. Alla kommentarer och ja, allt som har att göra med just den personen. Går som sagt inte en endaste dag utan att jag tänker på dig och hur mycket jag vill ha dig tillbaka.

Har i alla fall en liten liten filmsnutt på dig där jag fortfarande kan höra din röst och det är väl lite räddningen. Hade verkligen velat ha mer tid med dig men även om man hade fått det så hade den säkert inte räckt till ändå...

Vi kämpar vidare jag och J ♥♥

Kommentarer:

1 Rita%25252520Svensson:

Ja, älskade Amanda, det är svårt med döden. Men klart att personerna finns kvar i hjärtat. Viktigt att man tänker och umgås ofta. Älskar dig väldigt mycket. Du har alltid varit nära mig. Tänk när du var liten, på alla våra lekar som vi gjorde, Jesper var ochså med. Men det var du som bestämde hur allt skulle vara samt vad vi skulle,leka. Dessa tankar och värme finns kvar i hjärtat. Tusen kramar till er båda. ❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera här: