Fruktansvärt jobbigt!

Detta har nog varit en av de jobbigare dagarna men jag har ändå fått i mig mat i form av kantarellsoppa Yoghurt och fil och vatten också så klart. Värktabletterna gör väl sådär nytta - smärtan har nog varit som värst idag... Det är även tufft att jag inte kan vara i ishallen och se Skara mot Lerum nu när serien vänder och lagen möts en sista gång i grundspelet... Har inte missat någon bortamatch på väldigt länge, minns inte ens när jag missade en hemma match om man bortser från träningsmatchen iår som jag missade pga fotbollsmatch för mig... Verkligen inte roligt alls för jag vet vad mitt "jobb" betyder och innebär och nu får ca 300-400 personer inget referat att läsa pga all värk från operationen... Hatar att följa matcher på liverapportering och inte live på plats :( riktigt tråkigt och om 10 minuter vet jag att SIK har värmning och bara den biten är jobbig att missa :( 



Kommentera här: