Bästa som kunde hända!

Idag gick jag och hämtade posten direkt efter jobbet och direkt när jag såg brevet från sjukhuset så misstänkte jag att jag hade fått svar på blodprovet angående min nötallergi och så var det!!
 
Lite nervös var jag allt men jag blev verkligen så himla glad när jag såg vad resultatet blev. Då kanske många undrar, hur kan man bli glad över ett sånt resultat. Men för mig betyder det så himla mycket. Att ÄNTLIGEN kunna bevisa för alla att jag faktiskt är ÄKTA jordnötsallergiker SAMT även äkta sojaallergiker. Det är alltså inget som är kopplat till min björkallergi, det kallas korsallergi. Det står även klart och tydligt att jag ska hålla mig borta från det eftersom nästa reaktion, om jag får i mig soja eller jordnötter, faktiskt kan sätta sig på andningen då det upptäcktes tecken till astmainflammation.
 
Det här beskedet gjorde verkligen min dag. Jag har verkligen svart på vitt nu att det är sant. Pricktestet talade väl också sitt tydliga språk MEN jag har det på papper!
 
 

Kommentera här: