Ekar

Här ekar det tomt med min frånvaro.
Jösses det blir bara mindre och mindre här... suget efter att skriva är väl inte jättehögt kanske samtidigt som jag älskar, varje år, att gå tillbaka och se vad jag har gjort. 
Aja jag får skylla mig själv.

Nu har det gått två veckor sedan min allra bästa vän fick somna in. Det har nog gått "lättare" för mig att ta mig igenom detta på grund av att jag inte bodde med honom dem sista 3 åren. Blir nog inte lika påtagligt som för alla andra. Självklart var jag oerhört ledsen men jag tror nog att det "gick över" på måndagen, veckan därpå. 

Det har varit fullt upp som vanligt och nu har vi, läs jag, fyllt det sista rummet i huset. Nej källaren är fortfarande kvar men det ser vi inte som någon bo-yta direkt utan bara förvaring :) 
Det fick bli ett sovrum/gästrum på övervåningen. Kan vara bra att ha, speciellt i framtiden kanske om vi skulle få barn. Känns som om det är lite mer yta till spjälsäng/skötbord och lite annat sånt som behövs då.
Men just nu så blir det som ett gästrum ifall någon skulle vilja sova över. Kan vara bra till mina småbröder till exempel.

Alla mina bröder hjälpte i alla fall till. Den äldsta fick åka med till Ikea och dem små hjälpte till med monteringen.
Tyckte det blev väldigt bra i alla fall ❤️

(null)

(null)


Kommentera här: