Rutiner ja

Det gick faktiskt rätt fort att komma tillbaka till jobbrutinerna igen! Trodde det skulle bli mycket värre men det blev det alltså inte :) 
Eftersom jag inte hade lyckats vända dygnet speciellt mycket så har detta gått bra!

Idag på jobbet har det dock varit trögt när inte så mycket har stämt och när vi åkte hem, jag och J idag, såkände jag inte för gymmet som vi hade planer på... Men han åkte med en kompis till Skövde så taggade kroppen till så när matlådorna var klara så stack jag iväg en timme! 

Jag ska inte dra något förhastat men hitills, de två gånger som jag varit där, har det gått bra! Så jag hoppas att det kan fortsätta på den inslagna vägen så jag kan få tillbaka delar av den kroppen jag hade förr (självklart vill jag ha tillbaka mina lår/rumpa framförallt eftersom alla jeans är för stora...)

Försöker även bli vän med kameran och det blir väl lite bättre :) 
Öva öva öva!

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: