Frisören

Efter många om och men med turer framåt och tillbaka om jag verkligen orkade åka och klippa mig idag så gjorde jag alltså det. 
Det behövdes eftersom ja inte hade klippt mig sedan innan resan till Mallis - alltså någon gång i oktober.
 
Är/blir så farcinerad hur hela håret känns så oerhört mjukt och lent efter att ha varit där. Allt de gör är ju att platta det innan! 

Aja nu är det inga stixiga toppar längre i alla fall så får vi se när jag klipper mig nästa gång. Har inte bestämt mig om jag vill färga håret ljust innan sommaren eller efter? Känns ju som om det kommer bli solblekt under sommaren och att det kan vara smartare att göra det på hösten? Har ju ändå ett grym silvershampoo och balsam så jag ska nog klara mig till hösten :)

(null)

Tröttast i Sverige men vad gör det? 

Kommentera här: