3 år

Wow, tänk att vi har hållit ihop i 3 år! Vi vet inte exakt om det var just detta datumet det blev vi men vi vet att det var i april någon gång som vi började träffas. 

Jag är så lycklig som har denna människan i mitt liv. Han har hjälpt mig så oerhört mycket när jag har haft mina djupaste dalar. Han har valt att stanna när jag har varit ett vrak istället för att lämna. Han stannar och hjälper till för han vet att någon gång vänder det alltid och då kommer den vanliga Amanda fram! den som han, för 3 år sedan valde framför alla andra ❤️

Inte nog med 3 år så "firar" vi även 600 dagar som sambos också ❤️ 

Att bo tillsammans är något heeeelt annat än att bara ses någon gång då och då!
Man har ett ansvar för hemmet men också större ekonomiskt ansvar, tillsammans. Man lever med varandra. Vi har även där, som sambos, gått igenom en del men även gått stärkta ur det! 

Drömmer mig bort till nya målbilder och nya milstolpar i livet tillsammans med han med det stora H:et! Hoppas så klart, att en dag, få stå redo i vitt och vara med han i resten av livet. Men mest av allt önskar jag nya små liv ❤️

(null)

Kommentera här: