Nu börjas det

Nej usch fy och blä! Nu är det dags igen...
Och vad är det som händer? Jo, skrapa rutorna igen på bilen... Imorse när jag kom till bilen så trodde jag att det var som vanligt - några droppar bara som fick att få bort med vindrutetorkarna men nej då. Var nog det värsta någonsin. Satt verkligen fast och när jag skrapade så hände ingenting verkligen. Då kom morgonhumöret fram (vilket är väldigt sällan) och frustrationen var ett faktum.

Idag slutade jag 12.30. Denna veckan har gått ganska långsamt eftersom Kineserna har firat National Holiday hela veckan lång så det har varit helt nedstängt vilket har gjort att vi har fått göra sånt som man aldrig har tid till annars. Imorgon händer det grejer för då väntar en stor dagsutflykt men det tar jag då för nu är det fredagsmys för hela slanten!
 
 

Kommentera här: