Gråtfärdig

Jag har gjort vad jag skrev i tidigare inlägg och varit på gymmet två gånger denna veckan, i tisdags och idag. Känner redan skillnad i orken. Man är inte lika trött när man kommer hem och så vidare :) Riktigt skönt. Huvudet får hänga med, även om det inte är jättehögt tempo på gymmet så tar det fortfarande stryk... Men det blir väl en vanosak.
 
Men det jag skriver om ovan har absolut inget med rubriken att göra för det har detta!
För två lördagar sedan var vi och hade familjefotografering med mamma, Hugo och lillebror. Sedan, eftersom jag och lillebror är släkt i släkten med fotografen så frågade jag några dagar innan om hon kunde ta på mig och J eftersom vi inte har några bilder tillsammans på varandra... Sagt och gjort så gjorde vi det och i måndags kom bilderna! SOM JAG GRÄT! Det var så galet vackert och det var tråkigt att inte kunna se dem tillsammans med J eftersom han har kvällsvecka denna veckan... Men jag kunde inte hålla mig utan jag tittade som sagt var på dem själv :) Är så himla nöjd och tacksam! Gråter nästan bara av tanken eftersom det blev så lyckat. MEN jag ska vara ego och inte lägga ut dem här utan behålla dem för mig själv tills vidare :)
 
Här kan ni komma till fotografens hemsida - PHOTOBYHANNA
 
 

Kommentera här: