Dag 9 - HEMFÄRD!

Nu var det äntligen dags att få komma hem! Vi lämnade huset runt 10 och planet lyfte inte förrän runt 14:30 så det blev några timmar på flygplatsen men det gick väldigt fort faktiskt. Vi käkade på flygplatsen för att ingen skulle få blodsockerfall (en av få gånger som det inte har hänt) under resans gång. För övrigt var det redigt dyrt! Vi åt på burger king och en meny kunde kosta uppemot 10 euro, alltså ca 100 kr - GALET! 
Sedan som sagt var runt 14:30 var det dags för lyftet och det gick helt okej tyckte jag - jag kände ju av huvudet men det var inget emot hur det var när vi skulle landa. Tårarna gick inte att hålla tillbaka för trycket blev alldeles för mycket och intensivt så jag ville bara därifrån. Det har fortfarande inte släppt så jag hoppas jag sover riktigt gott inatt - vilket jag inte tvivlar en sekund på nu när vi äntligen är hemma i vår säng. Vi kom fram till lägenheten runt 20, åkte och handlade, hämtade mina nycklar och sedan gjorde J matlådor och jag packade upp resväskan och la in i tvättmaskinen så att den enkelt kan starta imorgon :) 

För att summera så blev det väl det jag misstänkte innan men de två sista dagarna blev i den stilen som jag ville så det var väl helt okej - man glömmer den inte i första taget i alla fall!❤️

Var sådär roligt att gå med byxor på sig i 24-25 grader. Var ruskigt varmt faktiskt :)
(null)

(null)

(null)

 

Kommentera här: