Dag 7 - ÄNTLIGEN!

Orkade aldrig skriva om gårdagen igår men vi kör på nu istället :)

Igår var ÄNTLIGEN en PERFEKT dag! Vi åkte till stranden i Alcudia någonstans och det var underbart. Varmt hav och fin strand. Det enda minus var att när man gick i luftfickor i vattnet så kom det fram en lukt - ungefär som världens hemskaste ägglukt. Är svår att förklara men när det var som värst så luktade det riktigt illa. Det var det enda minuset. Ja och att J nu håller på att bli sjuk. 

Barnen på två och tre år hade hosta, förkylning och feber innan resan började och nu har alltså J fått detta under gårdagen. Han har riktigt ont i halsen... så han gick och la sig redan vid 19:20 igår och jag tänkte då kan jag också gå upp (gick väl 19:40 men ändå) så jag äntligen kan få en ordentlig nattsömn eftersom man störst något otroligt av tupparna och hundarna på morgonen - runt 5 ungefär...

Men över lag så är jag jättenöjd över gårdagen och det har så jag hoppades att semestern skulle bli - fick till och med inget blodsockerfall vilket alltså innebar att jag fick i mig något i rätt tid och inga sura miner! Det är så semestern ska vara. Alla har väl varit buttra på de flesta känns det som när maten inte har kommit fram i tid. 

Nu ska jag se om jag kan somna om lite till och hopps på att J mår någorlunda bättre idag ❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: