Dag 4 - utflykt igen...

Säg den ro som är långvarig... Ska ALDRIG mer åka på något annat än charter med MAT! 
Inatt har hundar ylat, fåren bääat och tuppen har golt... Underbart och då innebar det utflykt i morse som jag trodde skulle ta mig till stranden relativt fort men nej då... då ska vi åka igenom vartenda jävla berg där det bara går runt och runt och runt... Fick så klart blodsockerfall eftersom jag inte fick någon mat förrän efter 13 (åt frukost runt 8.30...)
Mådde lagom bra då och var verkligen inte pepp på livet alls! 

Kom efter många om och men till stranden men det var inte långvarigt. Så nu har jag mer eller mindre bestämt mig för att inte åka med på några utflykter mer eftersom det alltid tar sådan jävla lång tid att komma till slutdestinationen...

(null)

(null)

Kommentera här: