Dag 2 - allt på en gång

Ja det blev väl lite som jag fasade för innan - jag har mått mer eller mindre piss hela dagen... Vi fick i oss något wienerbrödsliknande bröd (flötigt som bara den) till "frukost" 
Sedan åkte vi vidare runt 11/12 och hittade faktiskt ett supermarket som var öppet tillsammans med ett café kan man kalla det.

Redan där började fighten med illamåendet och känslostorm som var enorm! Var fullt med folk - tänk Ullared fast bra mycket högre ljudnivå, och det blev alldeles för mycket för mitt huvud + att jag inte mådde något vidare tidigare. Skulle försöka få i mig någon baugett men det gick sådär. Eftersom jag inte hade ätit på nästan ett dygn så är det såhär min kropp reagerar - ja får världens illamående när jag väl sätter igång och då blir det att man inte äter så mycket ändå. 

Kollade in supermarket med den briljanta idén att vi handla på hemvägen istället... sämsta möjliga idé någonsin! Varför vi inte handlade där och då var på grund av att vi skulle åka in till Palma och strosa runt och titta nu när det var "dåligt" väder (regnade inget och var som en svensk försommar/sommar). Jag sitter i bilen och har smått panik eftersom jag behöver gå på toa. Sedan inser jag att de bara kör runt och runt och runt till ingen nytta och då hugger jag ifrån. 
Får tillslut uppsöka en toa där både män och kvinnor delar (!) så när jag är klar står det en i pissoaren! Vidrigt...

Gick som sagt runt sen och bara strosade - fick faktiskt i mig ett litet hörn av en hamburgare + pommes men det var fortfarande jobbigt för huvudet eftersom jag hade sån sömnbrist. Vi kommer nog inte ifrån Palma förrän 17 och nu kommer det bästa (läs värsta eftersom det är med ironi jag skriver bästa) på hela dagen - supermarket är STÄNGT! Jag blir fly förbannad på insidan och inser att morgondagen kommer bli lika rolig som denna dagen med illamåendet... 

Dock, efter mycket runtkörande på samma gator, så hittar vi en bensinmack så jag får flingor med mjölk i alla fall till kvällsmat och frukosten imorgon... dock inte tillräckligt men aja... 

Sedan avslutade vi dagen med Chicago som jag vann på! 
Nu ligger jag i sängen medan de andra är kvar där nere (är en övervåning som jag och j har för oss själva ❤️) och ska sova - förhoppningsvis längre än igår för mitt huvud och kropp skriker efter bland annat det!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: