Inte okej

Wow vad länge sen det var jag skrev något här. Nu har det ju faktiskt hänt en hel del och det kanske är därför som jag inte har skrivit något denna gången - dålig ursäkt?!
 
Bara för att nämna något så var vi på Ullared förra lördagen = kaos! Jag visste mycket väl att det skulle bli allt annat än lugnt så nästa år så får vi åka dit bra mycket tidigare men eftersom det har varit en kaosdel av livet från typ juni - augusti/oktober så fick det bli såhär. Man får ta det när det passar och nu var enda andhålet. Vi åkte klockan 4 hemifrån och kom väl hem runt 18 om jag minns rätt med den fulla jättestora Gekås bagen!
Hann även med en tripp till Ikea som inte var populärt från J;s sida men det är bara att gilla läget.
 
I måndags denna veckan så fyllde farfar 71 år och då gick vi ut och käkade med dem på Pinchos vilket var uppskattat :)
 
Sedan var jag hos bettfysiologen i tisdags som klämde något enormt på käkarna och framkallade migränhuvudvärk som jag fick efteråt när jag hade kommit hem. Hade väldigt spända käkar tydligen så ska tänka på hur jag har dem. Alltså inte bita ihop med tänderna exemeplvis hela tiden vilket jag har gjort oftare än vad jag har trott.
 
I alla fall så fick jag väldigt ont i halsen och på onsdagen gick jag till jobbet på rent vres medan jag stannade hemma både igår och idag. Jag kan nämligen inte sova på nätterna för att det gör så in i nordens ont när jag ska försöka svälja. Sedan fick jag även feber igår - hade det säkert i onsdags också - så jag trodde ju på halsfluss men vårdcentralen hittade inget vilket gjorde mig lite deppig eftersom jag inte hittar NÅGOT som hjälper. Det strålar ut i öronen och är som ett rivjärn, speciellt på kvällar och nätter - då är det som allra värst!
Jag hoppas innerligt att det går över snart för gudars vad ont det gör och jag vill kunna sova om nätterna!
 
 

Kommentera här: