Utsikt

Snacka om att ha fin utsikt på morgonen! Hur vackert som helst. Då gör det inget att man vaknar runt 6:30 av sig själv. Väldigt onödigt i sig att vakna så tidigt, men men, vad ska man göra? Tror nog att jag börjar ställa om klocka för det är ju bara två veckor kvar innan den "riktiga" tiden kommer in igen. Hatar att ställa om och vill att vi alltid ska ha sommartid!


Har underbar träningsvärk i låren idag eftersom det var föräldramatch igår mot min lillebrors hockeylag. Hur kul som helst och det kommer jag leva länge på :) Var så lycklig på isen :D Plus att jag fick göra mål också (vi hade en "vuxen" målvakt som vi skulle göra mål på och barnen hade sin målvakt att göra mål på - svårt att förklara men hoppas ni förstår) och då var lyckan total :) Matchen slutade 3-3 och sedan vann barnen på straffar (de la mot sin målvakt och vi mot den stora). 

Mellofinalen var igår och enligt mig rätt låt som växer varje gång man lyssnar på den. Rätt blir det också när internationella juryn har en del av det hela eftersom det är i ESC man ska prestera. Vissa tycker tvärt om men tur att man är olika :) Sedan tyckte jag om Jon-Henrik också men det gör jag alltid :) Han har, båda gångerna som han har varit med, varit med i toppen. Igår blev han trea och förra gången blev han tvåa så det går verkligen hem :) 

Kommentera här: