Tuff natt

Usch denna natten har inte varit att leka med. Däckade klockan 21 igår och vaknade klockan 01 inatt och gick på toa sen brakade helvetet lös. 


När vi kom hem igår från Ullared så packade vi upp allt och sedan åkte jag och hämtade kycklingsalladsrulle. Antagligen var det något med den (inte för att det smakade konstigt) för sen har det varit rena cirkusen i magen. Är det fortfarande men jag kämpar på. Håller på och bubblar så något dåligt har jag fått i mig. 
Imorgon var tanken spat som vi inte har kommit iväg på men det får väl bli tredje gången gillt istället för imorgon blir det inget. Då ska jag bara ligga i soffan och inte göra NÅGOT! Detta tar på krafterna :)

Efter ett inatt så vaknade jag flera gånger och sov typ någon timme max och sedan vaknade igen så jag lär antagligen somna gott ikväll också :)

Lika grått ute som jag känner mig idag.

Kommentera här: