Nedräkning

Nu är det bara 12 dagar kvar tills min semester som kommer vara i 2 veckor :) Jag går på "semester" samma dag som begravningen är. Den dagen kommer gå till permission eftersom det är godkänd ledighet och sedan är det bara fredagen kvar och då kände jag att jag behöver den också så jag har flexledigt på fredagen.


Så om vi ska vara noga så börjar min semester inte förrän på måndagen den 10:e juli men eftersom jag enbart jobbar fram till och med onsdagen den 5:e juli så har jag ändå nedräkning tills då :) 

Sedan har jag alltså semester i 2 veckor och börjar att jobba den 24:e juli igen. Visst, jag kanske behöver mer men jag känner att det kan jag lika gärna ta ut senare i höst om det skulle vara så eftersom att jag kommer att vara hemma själv på dagarna eftersom J jobbar. 
Vill även visa framfötterna på det nya jobbet som jag har nu så att jag kan få fortsätta efter det att utlåningsperioden tar slut för jag vill absolut INTE tillbaka till det gamla jobbet jag hade!  



Kommentera här: