Long time no see

Ja men precis som rubriken lyder så var det ett tag sen, snart en vecka, som jag skrev något här.
Dagarna har varit sig lika. Jag går upp runt 6.10 på morgnarna och slutar jobbet runt 16 :)
Trivs jättebra med det jag gör och det är verkligen jag i det jobbet. Visst, det är faktiskt lite tomt att inte prata i telefon hela dagarna men det går bra.
I måndags var jag och en kompis på bilbingo för första gången i år. Likt alla andra gånger så gick det åt pipsvängen men vi hade det riktigt roligt ändå :)
 
Igår var det midsommar och tanken var att fira med Js kompisar men min kollega lyckades smitta mig så jag insjuknade i feber... Sov hela dagen igår ungefär och det var något som jag verkligen behövde så på ett sätt var det riktigt skönt att det blev som det blev. Har varit lite för mycket händelser och för lite sömn så det var väl bara en tidsfråga innan detta skulle ske.
 
Sen imorse var jag väl inte den smartaste i universum. Tänkte att idag ska jag inte sova bort dagen så jag går ut och går för att göra annat. Vor nog en av de dummaste idéerna som jag har haft eftersom det gcik allt annat än lätt och när jag kom hem var jag helt slut och febern kom tillbaka lika fint som ett brev på posten.
Aja, jag överlever men det är riktigt långtråkigt.
Så nu är jag tillbaka till min underbaraste plats i hela lägenheten - mitt sovrum men framförallt SÄNGEN! Bästa köpet jag någonsin gjort för den är UNDERBAR!
 
 

Kommentera här: