Lite nytt

Blev som sagt lite nytt till lägenheten igår - eller ja, det mesta gick till lägenheten igår eftersom jag börjar tycka att klädernas passform är sådär på Ullared, vilket är väldigt tråkigt :(
Men aja jag är nöjd med det som kom till lägenheten i alla fall för den behöver stylas upp en aning så att den ser bebonad ut :)
 
 
Såhär såg "myshörnan" ut innan
 
Såhär ser den ut just nu. Vi ska "bara" få hem gungstolen som sagt var och fixa den sedan är den mer eller mindre färdig :)
 
Klädhängaren fick flytta in till sovrummet. Får se vart den tar vägen sen men tills vidare så får den väl stå där...
 
Bordet fick även en duk samt underlägg. I hjärtat ska jag sedan plantera blommor, eller om jag kanske har den som den är? Vi får se :)
 
Köpte ytterligare ett planteringshjärta som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av, så tillsvidare får den stå där den står :)
 
Sedan hittade jag dessa coola drickglasen för typ 5 kronor!!! Hur bra de är att dricka ifrån vet jag inte men de är sååå häftiga. Har två turkosa sugrör,två röda och två gröna :)
 
Blommorna är inget nytt och inte krukorna heller :) Bilderna blev så fina med solen så de får följa med också :)
 

Kommentera här: