Helt slut

Nu finns det inte mycket energi kvar i denna kroppen. Kom hem runt 18.30 och sedan har jag pysslat runt här hemma och snart är jag klar men det sista tar jag imorgon. Är så himla nöjd med hur det nya har blivit :) ÄNTLIGEN är det färgerna som jag vill ha det, speciellt i badrummet. Där är den största förändringen. ÄLSKAR DET!
 
såhär såg det ut när jag hade kommit upp med allt - Saker överallt!

Såhär såg garderoben ut innan - Jag var nöjd som den var men J gillade inte när alla mina kläder låg på byrålådan så då fixade jag till det idag
 
DETTA blev resultatet. En ny ställning. Visst - det ser inte lika rymligt ut längre som det gjorde förut men så går det när man har mycket kläder (som jag egentligen inte tycker att jag har). Detta innebar att alla kläder som låg på garderoben åkte upp, antingen på den nya ställningen eller på den gamla som finns till vänster om man ser på den första bilden av resultatet. Anledningen till varför allt inte hänger på den nya är för att det dels blir väldigt tomt på den andra sedan blir det även väldigt tungt så avlastar den så att den inte brakar samman fullständigt :)
Sedan kan jag inte riktigt bestämma mig om jag ska ha smutstvätten (de silvriga tunnorna) på varsin sida av byrån eller om de ska stå tillsammans som de gör nu. Vi får se, J får avgöra det :)
 
Bytte även ut vår soptunna - Såhär såg den alltså ut innan!
 
Detta blev ersättaren - en pedalhink! Mycket fräschare än den andra!
 
Köpte även en ny diskmedelspump eftersom den andra var horribel att göra med. När man hade låtit den stå några dagar (självklart använd) så när man vände på den så var hela baksidan full med diskmedel. Med andra ord så läckte det någonstans så då provar vi denna istället :)
Såhär såg badrummet ut förut - Helt organiserat och saker både högt och lågt kändes det. Men nu älskar jag resultatet!
 
 
Såååå nöjd! ÄLSKAR FÄRGEN SÅ HIMLA MYCKET - TURKOS! Sedan alla lådor blev en succé ur förvaringsperspektiv!
 
Som sagt så är det lite kvar att göra i vardagsrummet men det tittar vi på imorgon :) Mer förändring återstår :)
 

Kommentera här: