Snart bättre

Hoppas julen har varit bra för det har den varit för mig. J fick väl den bästa julklappen i fredags. Han fick ÄNTLIGEN tillsvidare anställning :) därav inlägget! Kunde inte skriva ut där och då eftersom vi inte berättade för alla samtidigt.

Jag är så stolt och tacksam över honom ❤️ en av de viktigaste personerna i mitt liv! Fick också en underbara julklapp av honom - en systemkamera! Så nu hoppas jag att fotointresset kan gå igång igen eftersom jag fick välja den själv! Helt otrolig är han och för varje sekund och dag som går så blir jag mer och mer säker på att leva resten av livet med honom! Han är mitt hem och trygghet! Vi har våra duster också men det gör bara det hela så verkligt eftersom det inte går att gå igenom ett förhållande utan det. 

I alla fall så hoppas jag att bloggen kan bli mer levande under nästkommande år och bättre bilder när kameran kommer hem ❤️

(null)


Kommentera här: