Matkoma

Ja ni vet när det är så himla god mat att man äter trots att man redan har passerat illamående gränsen - lite av den känslan har jag fortfarande kvar från igår! Åt tre-rätters och det var gudomligt ❤️ Restaurang Troja är grym och när för snart ett år sedan chockade mig och  serverade en dessert på min födelsedag så kunde jag inte tacka nej till en likadan igår även om jag var proppmätt egentligen! Denna gången var det inte Troja som bjöd på desserten utan mormor och morfar, som stod för allt ❤️ 

Myskväll och som sagt - jag har fortfarande mättnadskänslan kvar!

Något som jag också var liggandes vid mina fötter är en sovandes Hugo :) Önskar att jag också kunde sova länge men jag lär ju somna en stund på dagen i alla fall ❤️
Får väl se när han vaknar för då är det bara att bege sig ut :)


Kommentera här: