Omtumlande vecka

Hur skönt ska det inte bli att ha långledigt i fyra dagar!!!
Kommer bli helt underbart och det behöver jag verkligen efter denna veckan för det har varit redan bergochdalbanan.

Det började med att vi gick på lägenhetsvisning på måndagen som visade sig vara en av min före detta fotbollskompis lägenhet.
Hur fin som helst och jag kommer inte publicera bilder på den förrän vi flyttar in! Ja ni läste rätt - vi ska uppgradera oss både på kvadratmeter och antal rum. Det blev ingen uteplats med trädgård men balkong och det blir hur bra som helst :)

Lyckan var total på tisdagen när det visade sig att vi hade fått den. Men lyckan på kvällen vändes rätt fort! Jag var sååå säker på att det var en månads uppsägningstid på vår lägenhet men när jag sedan tog fram kontraktet (ren tur och nyfikenhet) så stod det tre. Den natten sov jag inte många timmar för jag låg och grubblade på allt.

Under onsdagen så vår ångesten stor på morgonen eftersom det skulle ske kontraktsskrivning. Men jag lyckades få skjuta en månad på inflyttningen samt att min hyresvärd släpper mig tidigare också så ångesten vände till lycka. På kvällen åkte jag hem en snabbis till mormor och morfar. Mormor bara skrattade åt mig eftersom jag gäspade var och varannan minut. Slocknade runt 21 på kvällen.

Igår hände inte mycket utan det var en vanligt jobbdag. Var sååå nära att somna klockan 20 i soffan men jag lyckades vara vaken 1,5 timme till och sov sedan hela natten till 6 imorse :) Lyckades även somna om och nu är jag glad för 4 dagars ledighet! :)

 


Kommentera här: