Enorm längtan

Jag längtar så galet mycket till att få flytta, vill flytta NU!!! Kommer bli så perfekt detta❤️ Redan nu planeras inköp som ska göras och går flyttdagen som planerat så kommer vi åka till Uddevalla dagen efter, alltså på lördagen. Längtar dit också eftersom jag har en vän där nere som är kopia av mig själv till sättet. Går utför varje gång vi pratas vid men på grund av avståndet så ses vi inte så ofta. Men som sagt, den lördagen ska vi ses och gissa vart? Jo - Jula! Hon jobbar då så jag och J ska dit för att prata med henne och även köpa en mikrovågsugn för det kommer vi inte ha någon i den nya lägenheten. 


Det har varit både för och nackdelar med att ha flyttat in till en möblerad lägenhet men nu när man ska flytta är det lite värre för då saknas så mycket som redan fanns här från början :) 
Gör inte mig så mycket i och för sig för då får jag besöka Ikea ❤️
Inköpslistan dit är redan enorm :)

Kommentera här: