8 månader

Wow! Tänk att det redan är 8 månader sedan vi flyttade till vår etta! 8 månader! Helt sjukt. Vi har både haft med och motgångar, precis som alla andra och lyckan av att ha han i mitt liv är enorm ❤️ Den betydelsen som han har är ofattbar och jag känner verkligen att det var ödet att träffa honom! 


Tänk om jag inte hade skickat in om sommarjobb till sommarland. 
Tänk om jag inte hade gått på intervjun på sommarland.
Tänk om jag hade tackat nej (som jag var SÅ när på att göra) till att jobba på sommarland.

Då hade jag inte fått träffa denna personen (och många andra så klart) ❤️
Den roligaste sommaren i mitt liv, sommaren-14!

Sedan att vi även har hållit ihop i 2 år det är också stort eftersom detta är mitt första och riktiga förhållande! 
Det går i vågor, som alla andra, men tacksamheten är mer eller mindre alltid där. 

Som sagt - redan sambos i 8 månader och snart flytt till större och bättre lägenhet kan nog inte bli så mycket bättre :) 
(Vet att jag skriver mycket om flytten men den är såååå efterlängtad!)

Kommentera här: