Tuff gårdag!

Gårdagen kunde ju inte knyta ihop säcken bättre än att ge mig ett skapligt djupt/stort skärsår... jobbdagen var ett under att jag lyckades stå ut med för den var inte rolig för fem öre. Det beror inte på någon sjukdom eller så utan lite annat som jag inte kan dela med mig med här (tystnadsplikt från jobbet). Sedan när ja kommer hem slänger jag mig i soffan och ser på min serie. Runt 19 ställer jag mig och lagat mat. Börjar skapligt bra men sen skulle jag hacka lök. Det gick också bra men sen hände något så all lök åkte ned på golvet - bara att slänga. I samma veva kommer morfar på besök och kort därefter mormor - mycket trevligt ❤️
Spolar fram lite tills det att jag skulle diska. Flöt på bra tills jag skulle göra rent lökhackaren. För att få den helt ren måste man trycka ut knivarna. Då trycker jag den mot magen men på något sätt så slänter den. Där emellan har jag mitt finger och jag bara känner hur det verkligen river till. Blodet forsar ut medan jag står med fingret under kallt vatten...
Som sagt - gårdagen kunde inte avslutas på ett bättre sätt...

Kommentera här: