Svar?

Detta inlägget började jag skriva på runt 9:10 imorse för nu är jag lagom less på att inte orka något, ha en skapligt bra dag för att sedan bli sämre igen. Det är rena bergodalbanan som jag är trött på. Somnade redan igår 21.30 i soffan men runt 00 (har jag för mig) inatt så vaknade jag upp och kallsvettades och mådde inte alls bra. Klarvaken och tillslut kunden jag inte somna om. Jag bröt ihop fullständigt för att jag inte orkar med det mer. Väckte J som fick hitta ett sätt och lugna ner mig och bara hålla om mig. Hans famn släppte jag inte taget om sen. Vet aldrig om jag kunde somna in ordentligt sen men hans famn gjorde mig tryggare. Kollade på mobilen 6:15 och sen dess har mina ögon inte somnat om. Ringde 1177 som bad mig ringa vårdcentralen. Så klockan 10 fick jag tid och då hoppas jag på svar vad detta är för gräddet på moset har jag även känt av tryck mot bröstet vilket gör att jag andas tungt...

Då var jag klar från vårdcentralen. Fortsättning med alvedon vilket inte var svaret som jag ville ha :( fick däremot svar på varför andningen gick trögt och det var virus som förvärrar ansträningsastman.
Yey för vila igen - liket fortsätter att dominera :/

Kommentarer:

1 Anonym:

Krypa på dig❤️ /mamma

2 Anonym:

Krypa på dig❤️ /mamma

Kommentera här: