Ledsamt och underbart

Igår var första gången jag var på Liseberg efter smällen. Trodde inte att det skulle påverkat mig så mycket eftersom ja kan spela fotboll som vanligt, men vad fel jag hade. Eftersom det var underbart väder igår så var vi verkligen inte ensamma utan det var mycket köande. Vi började med Atmosfear och det var inga konstigheter, det gick galant. Men sedan tog vi helix... Där gick det typ åt helvete rent ut sagt. Har alltid klarat av loopar och inte blivit yr eller liknande. När vi hade åkt klart så snurrade det mesta. Snacka om att ja var mer påverkad av huvudet än förväntan. Så sjukt tråkigt :( stor besvikelse var det eftersom jag älskar nöjesfälten :(
Efter det gick vi och åt sedan åkte vi kållerado och flumeride. De gick ju bra eftersom det inte snurrar och håller på men framöver verkar det som om jag får köra åkkuponger istället för band eftersom jag inte kommer klara mer. Visst, det kan bli bättre, vilket jag hoppas, men jag får ta det steg för steg :)

Sen hade vi självklart en jättemysig dag, ingen snack om saken :) J tar verkligen hand om mig och ser till att jag har det bra. Han såg direkt efter helix att det inte var 100 med mig och såg till att ja inte snubblade till eller liknande, gick långsamt och hade min takt. Det släppte som tur var skapligt fort :)

Vi har verkligen haft en underbar helg i Göteborg ❤️

Kommentera här: