Som jag vill

Nu har det äntligen blivit som jag vill - städat och rent! Gott och fräscht luktar det äntligen här inne. Meningen var att det som sagt skulle blivit så redan igår men det kom ju lite annat ivägen :)

Har även hunnit med en spontanklippning av håret idag också så det är redo för 20-års dagen på söndag :) inte för att jag vet vad som ska hända men det var dags för frisören :) nästa gång så hoppas jag kunna färga till det också men inte hos samma frisör som jag var hos idag. Pappas kusin är frisör (mamma ledig nu) och till henne går jag alltid till när jag ska färga för det blir bäst där. Hon vet vad hon ska göra med mig :)
Färgade håret där jag klippte mig idag, sist jag gjorde det (alltså förra gången jag färgade håret var på samma ställe som jag klippte mig idag - konstig meningsbyggnad men aja) så blev det såååå tråkigt. Kändes som om jag slängde dem pengarna i sjön... Så därför kommer jag hädanefter alltid färga mig hos pappas kusin :)

Kommentera här: