Happines

 

 
Har precis kommit hem från en mor och dottertid och en förtidig 20-års present. Tror det var i måndags eller tisdags som min mamma skrev till mig att 18.30 på fredag så kommer jag och hämtar upp dig. Det sätter ju mina tankar på snurr; vad händer nu?? "Jag har kollat med J så det är okej att jag kommer"
Jaha tänkte jag; Nu kan jag inte styra över mitt liv heller (med glimten i ögat). J har jävlats massor och lagt massvis med peakar. Självklart har jag funderar men när vi började åka mot Lidköping så började jag ana vad det skulle leda till :) Jo, en av mina favortrestauranger. Det blev tillslut en räkmacka - toast skagen ( var ju räkmackansdag idag) och oxfilé på planka. När vi skulle gå så kom de in med desserten här ovan och satan i gatan vilken glass och brownie! Himmelskt gott och mamma smakade till och med och blev helt fast. Så jag kan nöja mig med bara den för det var sååååå gott! Nu somnar jag gott!

Kommentera här: