Efter

Nu har bloggandet kommit lite efter igen men är väl först nu egentligen som jag inte gör något. I måndags krämade jag och J ut det sista från min lilla semester :) tisdag och onsdags var det dags för jobb och det fanns en del att göra så tiden gick fort :)

Igår så vakande jag upp och J kom med frukost på sängen - igen! :) Underbart att få det serverat sådär bara. Efter det var det tvätt dags och på eftermiddagen åkte vi och hämtade hans systerdotter på dagis innan vi åkte och träffade J;s kompis och det lille knytet :) Hans kompis fyllde nämligen år och jag trodde kanske att vi skulle stanna några timmar, kanske 2-3 men det blev helt klart mer än så. Vi lämnade lägenheten 15:15 och vi var hemma efter 23! :) Men jag var nöjd - fick ju bebismysa större delar av kvällen + denna gången var jag nedspydd igen fast bara en gång. Dock var det en rejäl sådan - som en fontän men men, är man med i leken får man leken tåla ;)

Kommentera här: