Sjuk igen....

Nu är det något som har hänt i kroppen igen... Känns som om jag inte gör något annat än att vara dålig men aja, kan ju inte rå för det.
Det som pågår just nu är relaterat med rubriken som jag la upp igår att detta är inget som någon riktigt förtjänar.
Under en viss period nu som har varit så har jag haft ett så sjukt illamående på morgonen när jag har vaknat. Det har brukat gå över efter 2-3 timmar efter att jag har vaknat så har det inte varit så mycket mer. Men för några dagar sedan så eskalerade det hela så det blev istället hela dagar + kraftig huvudvärk som bara kom - helt utan förvarning. Så igår ringde jag 1177 som tyckte att jag skulle kontakta vårdecentralen.
Det gjorde jag och idag ringde de upp men fick ingen tid.
 
Fick istället dessa tabletterna som jag skulle prova och hjälper inte dem så får jag höra av mig igen om cirka en vecka. Så istället för att jobba till 20 idag och till 17 i helgen så är agendan helt reglerad till att vara tom. Vet inte vad det kan bero på men det kan ha att göra med att jag har haft så otroligt mycket att göra ett tag som har varit och att jag inte riktigt har kunnat slappna av/vila ut. Vi får väl se men jag hoppas verkligen att detta hjälper då jag är riktigt trött på att må såhär. Hoppas även att 2017 blir ett friskare år för mig då det känns som nu det sista, att jag har åkt på varenda sjukdom som man kan ha.
 

Kommentera här: